FANDOM

Kurama Shinjirou
Kuramaprofile.jpg
Japoński 鞍馬
Płeć Mężczyzna
Rasa Tengu

Yokai

Przynależność Tokio
Urodziny 06 czerwca
Wysokość 182cm
Zawód Piosenkarz
Anime Odcinek 2
Manga Rozdział 007

Kurama (鞍馬) jest on Tengu udającym idola z zespołu muzycznego ''Fallen Angel'', jednak mimo swojego pochodzenia jest bardzo popularny w świecie ludzi. Jego wygląd stylizowany jest na upadłego anioła.

Po napotkaniu Tomoe, staje się przyjazny dla Nanami, a nawet pozwala jej zatrzymać się w jego mieszkaniu, kiedy tymczasowo traci moc boga i prosi go o pomoc, bo Tomoe miał gorączkę. Ma niechęć do Tomoe.

W swojej wsi jest znany jako Shinjirou i był wychowywany przez starszego tengu o nazwie Suirou, o którym myśli jak o bracie i ma do niego szacunek. Kurama w rzeczywistości nie jest zwykłym tengu, ale jest związanym krwią synem jednego z wodzów Tengu. W dzieciństwie był ostro traktowany przez Jirou, przez co opuścił górę 16 lat temu i żyje w świecie ludzi. Zdaje się postawą bardziej przypominać normalnego człowieka niż inni (Tomoe , Mizuki itp.).

OsobowośćEdytuj

Kurama jest bardzo charyzmatyczne i ze względu na popularność arogancki i samolubny. Po kilku rozdziałach staje się przyjazny dla Nanami, szczególnie w szkole. Nadal myśli o zostaniu bogiem przez zaprzyjaźnienie się z Nanami, ale nigdy nie próbował tego na poważnie po tym jak po raz pierwszy ją spotkał. Po jego spotkaniu na górze Kurama myśli o staniu się bogiem zniknęła całkowicie. Mimo, że wciąż pozostaje bardzo arogancki wokół swoich fanów, staje się bardzo niezawodnym przyjacielem Nanami. Ze względu na jego zawód jako idol, jest bardzo znany w towarzystwie ludziz zwłaszcza dziewcząt. Mimo pretensji ostrzegał Tomoe, że Nanami możliwie zakochuje się w nim.

CytatyEdytuj

'Życie ludzkie jest zbyt krótkie.'

'Phi, nie zakochałaś się w dźwięku mojego głosu, Nanami?'

CiekawostkiEdytuj

  • Jest znany jako Kurama.
  • Jego imię jest takie same jak nazwa góry, z której pochodzi.
  • Kurama śpiewa własną wersję utworu kończącego, Kamisama Onegai .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki