FANDOM

Mizuki
Mizukiprofile.jpg
Japoński 瑞希
Płeć Mężczyzna
Rasa Boski Biały Wąż
Przynależność Zaznajomiony z Świątynią Mikage

Świątynia Yonomori

Wysokość 177 cm
Anime Odcinek 4
Manga Rozdział 014

Mizuki (瑞希) jest białym wężem, Youkai, i drugim służącym Nanami Momozono.

Dawniej shinshi z świątyni Yonomori został sam po jej śmierci przez kilka lat.Cierpiał w skrajnej samotności w tym czasie,tworząc fantazyjny świat wokół drzewa, które kochał.Mimo to nuda i ciekawość często doprowadzały go do zwiedzania poza świątynią w postaci węża.

Po raz pierwszy spotkał się z Nanami w korytarzu jej szkoły.Uratowała go od kolegów z klasy i wydostała na zewnątrz.Był przejęty przez jej dobroć i piękno więc zdecydował,że weźmie ją na narzeczoną i zostawił znak na jej ręce.Jednak dzięki Tomoe nie doszło do ślubu tak jak planował to Mizuki.

W miarę upływu czasu Mizuki coraz bardziej polubił Nanami i innych mieszkańców świątyni Mikage, często ich odwiedzał, a nawet towarzyszył im podczas wakacji nad morzem. Gdy Tomoe został porwany Mizuki podziwiał wysiłek Nanami, aby odzyskać go z powrotem mimo przeważających sił przeciwnika i własnych bardzo ograniczonych możliwości postanawia jej pomóc.

Tomoe i Mizukiemu często nie układało się dobrze i wciąż regularnie walczyli. Jedyna rzecz, która ich wiąże to ich wzajemne uczucia i lojalność dla Nanami ich pragnienie, aby chronić ją za wszelką cenę.

Wygląd  Edytuj

Posiada krótkie białe włosy i białe brwi.Jego oczy są koloru turkusowego.Najczęściej nosi białą bluzkę z czerwonym kołnierzem,zielone spodnie i sandały.

Charakterystyka Edytuj

Mizuki siedział w świątyni,dopóki nie spotkał Nanami.Jest niedoświadczony,a mimo to bardzo mądry i nawet potrafi manipulować.Wciąż kocha Nanami na swój sposób i jest zazdrosny o jej oczywistą sympatie do Tomoe.Próbował kilka razy na różne sposoby ją przekonać,ale bez powodzenia.Widać,że jest bardzo naiwny i posiada dziecięcą niewinność w ludzkim świecie i rzeczy w nim.Kiedy zaczął spędzać czas z nowymi przyjaciółmi jego świat się rozszerzył,ale nadal pozostaje dość głupkowatym i sympatycznym ' dzieckiem '.

Zdolności Edytuj

Mizuki może przekształcić się w białego węża co pozwala mu odkrywać różne miejsca do których inni nie mają dostępu.Potrafi manipulować wodą i robi najlepsze sake.Posiada też kadzidło,które umożliwia przeniesienie siebie i innych w przeszłość.Potrafi również przyzwać białego węża o różnych rozmiarach,który służy np. do transportu lub ochrony.

RelacjeEdytuj

Nanami

Nanami zaczyna w roli ukochanej Mizukiego,ale jego uczucie do niej wydaje się bardziej w relacjach starszej siostry/młodszego brata.To ironiczne biorąc pod uwagę,że jest o kilkaset lat starszy od niej.Często chroni ją i darzy sympatią,gdy Tomoe zachowuje się w okrutny sposób i konkuruje z Tomoe o uczucia Nanami,ale nie jako potencjalny kochanek,ale może raczej jako mały chłopiec walczący o uwagę ukochanej starszej siostry.

Jest bardzo lojalny wobec Nanami,nawet odmawiając uznania Mikage jako Kami z świątyni Mikage.Również mówił,żeby uważać,aby uniknąć zmiany przeszłości podczas podróży w czasie bo nie chce przegapić spotkania z nią w przyszłości i powrócić do swego samotnego życia w opuszczonej świątyni Yonomori.

Tomoe

Tomoe i Mizuki rozpoczeli jako wrogowie,a ich relacje tylko nieznacznie się poprawiły od tamtego czasu.Wynika to głównie ze względu na zrozumiałą niechęć Tomoe (w świetle ostatnich wydarzeń) z Mizukim,a tym bardziej jako shinshi,a po drugie ze względu o ich wzajemną zazdrość o uczucia Nanami.Podczas gdy Tomoe ma niezwykłą niechęć do białego węża,Mizuki inaczej podchodzi do wojny ,często próbując strasząc manipulować Nanami i sprawić by Tomoe źle wyglądał w jej oczach.

Yonomori

Yonomori Mitsuha jest byłym bogiem wody z świątyni Yonomori.Uwielbiała drzewo śliwy,a kiedy zmarła zostawiła je dla Mizukiego w momencie kiedy było najpiękniejsze aby zapamiętał ją.Mizuki później stworzył fantastyczny świat z kapliczką  i tym drzewem jako fundament.

W rozdziale 82 spotykamy ją kiedy jest bardzo mała i prawie bezsilna i dba o jajko świętego shikigami.Pozostawia nam do zrozumienia,że z tego jajka pewnego dnia wykluł się biały wąż Mizuki.Bardzo kochał swoją kami i wzajemnie zachęcała go pod koniec jej życia by się nie smucił i aby znalazł nowego towarzysza do przeżywania wielu dni w szczęściu.

Ciekawostki Edytuj

  • Mizuki jest wykwalifikowany w robieniu świętego Sake,które jego kami bardzo lubiła.
  • Posiada święty artefakt kadzidełko ,który pozwala mu przemieszczać siebie i innych w czasie.
  • Mizuki czekał na swojego Boga,który nigdy nie wrócił tak jak Tomoe.
  • Nanami jest drugim bogiem,któremu służy Mizuki.
  • Podobnie jak Tomoe,Mizuki kocha się w Nanami.
  • Mizuki to żeńskie imię w japoni.
  • Mizuki obawia się,że Nanami zniknie i znowu zostanie sam podobnie jak Tomoe.
  • Posiada kilka cech wspólnych z Ayame Shoma z Fruits Basket.Przekształcają się w białe węże,obaj mają białe włosy i mają sceny w których mają parasolki.

Cytaty Edytuj

(Ćwiczenie na flecie) Wheeeeze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki