FANDOM

Numano Himemiko
[[Plik:

NumanoHimemikohumanform.jpg

NumanoHimemikoyokaiform.jpg

|250px]]
Japoński 沼皇女
Inaczej zwana Księżniczka Jeziora
Płeć Kobieta
Rasa Yokai
Wysokość 133 cm
Zawód Księżniczka Jeziora
Anime Odcinek 3
Manga Rozdział 004

Numano Himemiko  (沼皇女) Jest Księżniczką Jeziora z Tatara Swamp. Dziesięć lat temu zakochała się w chłopcu, Urashima Kotarou i zapytała Nanami czy mogła by jej pomóc ponownie spotkać się z nim. Jako akt wdzięczności, kiedy Nanami odwiedza jej pałac pozwala jej nosić jedno z jej luksusowych kimono dzięki czemu może wyglądać lepiej przed Tomoe .

Wygląd Edytuj

Himemiko w formie Yokai  przypomina wyglądem rybę. Ma płetwy zamiast rąk, duże okrągłe oczy, czarne i małe owalne brwi. Gdy została zmieniona w człowieka dzięki zaczarowanym liściom Tomoe, by spotkać Kotarou wygląda no około 13-14 letnią ładną dziewczynkę z fioletowymi włosami związanymi w koński ogon na górze głowy. Jej oczy są w fioletowo-niebieskim kolorze i owalne brwi w odcieniu jej włosów.

OsobowośćEdytuj

Himemiko jest kochająca i opiekuńcza wobec swoich przyjaciół, ale może być agresywna w stosunku do każdego, kto zrani jej przyjaciół lub kochanka, Kotarou. Nie jest zbyt sprytna, ale może znaleźć szczęście w najmniejszej rzeczy i łatwo przyjmuje do siebie wiadomości jak np. wtedy, gdy Kotarou zerwał z nią, choć jej serce ścisnęła samotność. Ma też dziwny zwyczaj zgrzytania zębami. Kiedy po raz pierwszy spotkała Nanami, była bardzo dojrzała, jednak w dalszej części widać, że staje się coraz bardziej zwykłą, nieco ekscentryczną nastolatką.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz widzimy ją gdy prosi Nanami, aby pomogła jej w związku z Kotarou. Nanami zgadza się (ku przerażeniu Tomoe).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki