FANDOM

Tomoe
190494
Japoński 巴衛
Inaczej zwany Lisi demon
Płeć Mężczyzna
Rasa Lis

Yokai

Wzrost 188 cm
Przynależność Świątynia Mikage
Anime Odcinek 1
Manga Rozdział 001

Tomoe (巴衛) jest lisim Youkai jak również głównym bohaterem w serii Kamisama Hajimemashita. Obecnie służy bóstwu ziemi, Nanami Momozono.

Wygląd Edytuj

Przez swój wygląd Tomoe ma grono wielbicielek. Zwykle ignoruje ludzi którzy zbierają się na około niego i nie zwraca na nich uwagi. Ma srebrno-białe, krótkie włosy chociaż w dawnych czasach były długie. Ma duże lisie uszy i ogon, jego oczy są koloru fioletowego i przyciemniają się pod wpływem emocji. Nie wyjaśniono, dlaczego w wieku ponad 500 lat zdaje się posiadać tylko jeden ogon. Zazwyczaj nosi na sobie kimono.

OsobowośćEdytuj

Tomoe nosi wiele cech których można by oczekiwać od Youkai lisa. Jest przystojny, przebiegły,silny, chytry i posiada pewien urok, że osoby, które spotyka często nie mogą się oprzeć. Nie wydaje się być w pełni świadom swojej atrakcyjności. Jedną z rzeczy, które można oczekiwać jest niezwykłe silne poczucie lojalności Tomoe i honoru.

ZdolnościEdytuj

Nie było by przesadą stwierdzenie, iż posiada niezwykłe umiejętności. Jego moce, urok i dobry wygląd czynią go bardzo porządnym shinshi wśród wielu zazdrosnych bogów. W początkach jako dziki lis,Tomoe znany był z możliwości kontrolowania Lisiego ognia, nadprzyrodzone piekło zdolne szybko zmieniać jego wrogów w stosy popiołu. Może również użyć swojego ognia by latać w powietrzu, lokalizować osoby lub przedmioty, lub po prostu oświetlić drogę do domu. Jest fantastycznym szermierzem i może zmieniać swój wygląd przy pomocy zaczarowanych liści. Ma wyjątkowy słuch, siłę, zręczność i niezawodny szósty zmysł. Jego palce u rąk i nóg zdobią ostre jak brzytwa pazury, które stosuje tylko w razie potrzeby. Być może najbardziej zabójczą zdolnością wśród wszystkich jest jednak jego inteligencja, przebiegłość, odwaga, mądrość i zaradność.

Nie można też zaprzeczyć, że Tomoe jest bardzo pracowity. Choć z pewnością cieszy się czasem wolnym bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki jako shinshi z świątyni Mikage i jest w stanie utrzymać wszystko w czystości i dobrym stanie codziennie.Tomoe także chroni i dba o Nanami, gotuje, sprząta i pierze podczas gdy ona jest w szkole i ukrywa jej boskie moce. Choć on sam nie musi jeść wyuczył do perfekcji swoje umiejętności kulinarne z bardzo pozytywnym skutkiem.

CytatyEdytuj

(Do Nanami) Nie zakocham się w ludzkiej dziewczynie.

(Do Mikage) Wciąż ją kocham. Kocham ją najbardziej na świecie. Byłem gotów zrobić wszystko, tak długo, jak mogłem pozostać przy niej do końca życia...

(O Nanami w myślach) Krwawi, bo się przewróciła. Umarłaby, jakby spadła z drzewa. To delikatne istnienie jest powodem mojego życia. Poddaje się, zostanę przy niej.

(w towarzystwie Mizukiego, o Nanami, będąc uwięzionym w celi więziennej po ponownej przemianie w lisiego demona) Wcześniej myślałem o niej cały czas, bo byłem jej sługą. Teraz, kiedy jestem całkowicie wolny, dlaczego wciąż to robię?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki